Google(logo) + a fizika?!
Sok kritika éri az IKT-t, hogy egyfajta virtuális világot hoz létre a diákok számára, olyat, aminek nem sok köze van a valósághoz. Bizony megfontolandó dolog ez, vegyük komolyan és próbáljunk valahogy megoldást taláni a problémára. Nem lenne helyes, ha pusztán emiatt mellőznénk a számítógépek használatát a tanításból, inkább próbáljuk meg közelíteni a virtuális világot a valódihoz. Ebben mutat utat nekünk a gravitációs Google, az oldal, ahol működik a fizika!
Kipróbálni csak i t t lehet (helyben sajnos nem engedélyezett)! Mindezek mellett arra is remek példa az oldal, hogy milyen mértékben működik a webkettő lelke, az xml, ami egy-egy oldal tartalmát sok kis újrahasználható részre bontja fel.
Sok kritika éri az IKT-t, hogy egyfajta virtuális világot hoz létre a diákok számára, olyat, aminek nem sok köze van a valósághoz. Bizony megfontolandó dolog ez, vegyük komolyan és próbáljunk valahogy megoldást taláni a problémára. Nem lenne helyes, ha pusztán emiatt mellőznénk a számítógépek használatát a tanításból, inkább próbáljuk meg közelíteni a virtuális világot a valódihoz. Ebben mutat utat nekünk a gravitációs Google, az oldal, ahol működik a fizika!
Kipróbálni csak i t t lehet (helyben sajnos nem engedélyezett)! Mindezek mellett arra is remek példa az oldal, hogy milyen mértékben működik a webkettő lelke, az xml, ami egy-egy oldal tartalmát sok kis újrahasználható részre bontja fel.
[forrás]















